Dostępność
Dostępność
Opublikowane przez: Administrator BIP | Data wprowadzenia: 2021-11-10 11:48:29.
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej |
KARTA INFORMACYJNA
Zanim wypełnisz wniosek przeczytaj Urząd Gminy w Aleksandrowie 26-337 Aleksandrów 39 Tel. 44 756 00 27
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062)
I WYMAGANE DOKUMENTY I ZAŁĄCZNIKI Wypełniony i podpisany „Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno–komunikacyjnej”.
II OPŁATY Brak.
III MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU Urząd Gminy w Aleksandrowie-Sekretariat.
IV TERMIN ROZPATRZENIA WNIOSKU Bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe w tym terminie powiadamia się niezwłocznie wnioskodawcę podając przyczyny opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.
V TRYB ODWOŁAWCZY Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu PFRON w terminie 30 dni od dnia: 1) w którym upłynął odpowiednio termin: • 14 dni od złożenia wniosku o zapewnienie dostępności albo • wskazany w powiadomieniu o przedłużeniu terminu zapewnienia dostępności; 2) otrzymania zawiadomienia o braku możliwości zapewnienia dostępności (ze względów technicznych lub prawnych).
VI JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA Koordynator wraz z zespołem do spraw dostępności powołanych Zarządzeniem Wójta Gminy Aleksandrów. Druk wniosku do pobrania tutaj (.docx) >> |
|
Opublikowane przez: Administrator BIP | Data wprowadzenia: 2021-05-12 13:08:36 | Data modyfikacji: 2021-05-12 13:12:47.
Opublikowane przez: Administrator BIP | Data wprowadzenia: 2021-03-31 11:48:05 | Data modyfikacji: 2021-05-12 13:12:47.
Koordynator ds dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami |
Koordynatorem ds. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami jest:
Małgorzata Szulc
e-mail: dostepnosc@gmina-aleksandrow.pl
telefon: 44 756 00 27
Do zadań koordynatora ds. dostępności należą wszelkie sprawy określone w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. |
|
Opublikowane przez: Administrator BIP | Data wprowadzenia: 2020-12-31 11:29:24 | Data modyfikacji: 2021-03-09 09:37:30.
Data wprowadzenia:
2020-12-31 11:29:24Data modyfikacji:
2021-03-09 09:37:30Opublikowane przez:
Administrator BIP